Питання та відповіді

1. Що таке послуга Інтерактивне TV?

Це нова послуга, що дозволяє Вам переглядати 120 найкращих національних і світових телеканалів та
10 000 фільмів, серіалів і шоу HD-якості на Вашому телевізорі. Послуга доступна для всіх користувачів Інтернет від Укртелеком.

2. Які унікальні переваги послуги  Інтерактивне TV?

Послуга Інтерактивне TV – це:

  • понад 120 найпопулярніших українських і світових каналів на будь-який смак, включаючи канали в HD-якості, необмежений доступ до кінозалів та 10 000 фільмів;
  • зручні сервіси для комфортного користування телевізором – TV-пауза, TV-запис, Батьківський контроль, Вибране, Телепрограма, Субтитри та Вибір мови озвучення;
  • канали та фільми вже відсортовані по рубрикам;
  • 1 пульт для управління приставкою та телевізором.

3. Як підключитись?

Для підключення залиште заявку на сайті, або завітайте до Центрів продажу послуг та обслуговування Укртелеком у Вашому місті.

Послуга Інтерактивне TV доступна для підключення по всій Україні, за виключенням низки населених пунктів Донецької, Луганської областей та АР Крим. Детальний перелік населених пунктів

4. Які фільми та телеканали доступні в Інтерактивне TV?

Для користувачів послуги Інтерактивне TV, залежно від тарифного плану, доступні до 120 найкращих національних і світових телеканалів на будь-який смак (HD-канали, Сімейні, Розважальні, Інформаційні, Пізнавальні, Кіно, Спортивні, Дитячі та Музичні), а також 10 000 фільмів, серіалів, програм і шоу всіх жанрів. Детальніше >>>

5. Яка вартість послуги Інтерактивне TV?

Тарифний план Стартовий - 39 грн / місяць
Тарифний план Оптимальний - 99 грн / місяць
Тарифний план Преміальний - 169 грн / місяць

6. В чому різниця між тарифними планами?

Пакети відрізняються кількістю каналів, фільмів у розділі Відеотека, кількістю кінозалів, наявністю HD каналів. 

7. Як я можу підключити послугу Інтерактивне TV у випадку, якщо я не користуюсь Інтернет?

Ви можете підключити послугу Інтерактивне TV, одночасно під’єднавшись до Інтернет від Укртелеком.

8. Чи можу я використовувати 1 пульт для управління приставкою та телевізором?

Так.  Для цього необхідно здійснити такі кроки:

  1. Натисніть кнопки power_button.png та power_button_2.png і утримуйте 2 секунди до тих пір, поки зелена копка почне горіти яскравіше. Це означає, що пульт готовий до початку програмування.
  2. Натисніть кнопку power_button.png для програмування, тоді зелена кнопка почне мерехтіти.
  3. Розташуйте випромінювачі пультів телевізора та ТV-приставки один навпроти одного на відстані приблизно 10 мм.
  4. Натисніть і тримайте 2 секунди кнопку Увімкнути/Вимкнути на пульті телевізора, якою ви хочете запрограмувати пульт ТV-приставки.
  5. Кнопка power_button.png ТV-приставки почне мерехтіти, це означає що пульт запрограмований.
  6. Натисніть кнопки power_button.png та power_button_2.png для збереження даних програмування, червона лампочка повинна згаснути

9. Що таке функція TV-запис? Як нею скористатися?

Функція TV-запис дозволяє переглядати деякі, попередньо записані телепрограми у зручний час.
Тривалість запису залежить від обраного Вами тарифного плану. Програми, що доступні в записі, відмічені в телепрограмі червоною міткою

Необхідно лише обрати  програму, відмічену позначкою та запустити перегляд.

10. Що таке функція TV-пауза? Як нею скористатися?

Функція TV-пауза  під час перегляду телеканалу запам’ятовує останні 10 хвилин ефіру.
При цьому на екран виводиться вікно, в якому відображається хід ефіру і тривалість фрагмента, що записується. Для зупинки/поновлення перегляду телепередач, що йдуть у прямому ефірі, або вибраного відео достатньо натиснути на кнопку  на пульті TV-приставки.

11. Що таке функція Батьківський контроль? Як нею скористатися?

Функція Батьківський контроль  дозволяє блокувати доступ до обраного відео або TV-каналу за допомогою встановлення пароля.

Встановлення батьківського контролю можливе для відео, TV-каналу або розділу Відеотека.

На відео, TV-каналі або Відеотеці, на яких встановлений батьківський контроль, з'являється позначення zamok.png. Перегляд стає доступним лише після введення пароля. Все, що знаходиться в батьківському контролі, не відображується в розділі Пошук.

За замовчуванням на все відео жанру Еротика встановлений Батьківський контроль.  Для доступу до закритого розділу необхідно ввести пароль, за замовчуванням 0000.

Увімкнення функції відбувається за допомогою натискання на кнопку obnovit.png на пульті управління TV-приставкою.

12. Як змінити пароль для послуги Батьківський контроль?

Щоб змінити пароль, слід увійти до розділу Налаштування, підрозділу Послуги, пункту Батьківський контроль та обрати пункт Змінити пароль. Вам необхідно буде ввести поточний пароль (за замовчуванням 0000). Далі необхідно буде двічі ввести новий пароль.

13. Що таке функція Вибране? Як нею скористатися?

Функція Вибране дозволяє додавати обране відео/TV- канал в окремий підрозділ для отримання швидкого доступу до нього.

При натисканні на кнопку vybrane.png вибране відео/TV-канал потрапляє у Вибране. Повторне натиснення знімає відео/TV-канал з Вибраного. Ви маєте можливість формувати список вибраного для кожного розділу окремо: для TV- каналів і Відеотеки. Відео/TV- канал, які користувач додав у Вибране, будуть виділені жовтою зірочкою .

14. Що таке функція Вибір мови озвучення? Як нею скористатися?

Дана функція дозволяє обирати мову озвучення телепередач або фільмів.

Наявність доступних мов озвучення відображається позначенням nota1.png в меню відтворення відео або телепрограми.

Налаштування мови озвучення здійснюється натисканням кнопки nota2.png на пульті TV-приставки.

15. Що таке функція Вибір мови субтитрів? Як нею скористатися?

Дана функція дозволяє обирати мову субтитрів телепередач або фільмів.

Наявність доступних мов субтитрів відображається позначенням vybir1.png в меню відтворення відео або телепрограми.

Налаштування мови озвучення здійснюється натисканням кнопки vybir2.png на пульті TV-приставки.

16. Які мови доступні для вибору субтитрів та озвучення?

Для вибору доступні такі мови озвучення та субтитрів: українська, російська та англійська.

17. Як змінити вибрану мову / час, що відображується?

Перейдіть до розділу Налаштування, натисніть на пульті кнопку SET або zmina.png, далі підрозділ Cистемні налаштування -> Мова / Час.

18. Яким чином я можу додати телеканал/фільм, якого немає у списку?

Для додання бажаного відео/телеканалу Ви можете звернутись до служби підтримки, при цьому вказавши деталі стосовно бажаного каналу/фільму.

19. Де я можу віднайти основні запитання та відповіді щодо користування послугою?

Перейдіть в розділ Налаштування, натиснувши на пульті кнопку SET або zmina.png, далі до підрозділу Допомога, пункт Питання та відповіді.

20. Як виглядає Телепрограма на екрані телевізора ?

Це розклад телепередач на наступні 7 діб, що містить дату та час виходу програми/фільму, назву та короткий опис змісту телепередачі.

21. Яка вартість зміни тарифного плану?

Зміна тарифного плану – безкоштовна.

Технічні питання:

23. В мене не працює послуга Інтерактивне TV/ канал. У чому може бути проблема та як її усунути?

Можливі причини:

  • обмежена швидкість Інтернет з'єднання. Зверніться за телефоном служби підтримки ПАТ Укртелеком 0-800-506-800 (дзвінки безкоштовні), або скористайтесь формою зворотнього зв’язку.
  • підключений тариф не включає в себе перегляд даного відео. У даному випадку навпроти даного відео буде відображатись позначка korzina.png. Для перегляду бажаного відео рекомендуємо звернутись за телефоном нашої служби  підтримки та перейти на інший тарифний план;
  • відео, TV-канал, жанр в Відеотеці перебуває в Батьківському контролі. Для перегляду введіть пароль від послуги Батьківський контроль. Пароль за замовчуванням - 0000.

23. Як я можу самостійно налаштувати TV-приставку?

Для налаштування TV-приставки перейдіть за посиланням та слідуйте інструкціям розділу Як підключитись.

24. Не вдається налаштувати TV-приставку, з’являється повідомлення З’єднання не знайдено/ Доступ до мережі Інтернет відсутній.

Повідомлення З'єднання не знайдено означає, що немає доступу до локальної мережі, і виходу в Інтернет. Повідомлення Доступ в мережі Інтернет відсутній означає, що доступ до локальної мережі отриманий, але існують складнощі з доступом в Інтернет.

Зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку.

25. Яким чином я можу перезавантажити TV-приставку, якщо з технічних причин я не можу увійти у меню?

Для перезавантаження TV-приставки, здійсніть такі кроки:

  1. Вимкніть та увімкніть живлення;
  2. Натисніть та утримуйте червону кнопку на пульті приставки.

26. У мене не працює звук. У чому може бути проблема та як її усунути?

Для виявлення причини здійсніть такі кроки:

  1. Перевірте, чи увімкнений звук, чи не натиснута кнопка zvuk.png. У разі, якщо так – повторно натисніть кнопку;
  2. Увійдіть у розділ Налаштування, підрозділ Налаштування звуку, перевірте значення початкової гучності. У разі необхідності підвищіть гучність;
  3. У разі, якщо проблема не усунена, зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку.

27. У мене з'їхав екран, як його налаштувати?

Для налаштування розміщення екрану перейдіть за посиланням та слідуйте інструкціям розділу Перший запуск та активація -> Налаштування зображення відео та Ручне налаштування зображення.
У випадку, якщо екран з'їхав повністю, слід перезавантажити TV-приставку.

28. У мене викривлене зображення (відображається кубиками). У чому може бути проблема та як її усунути?

Можливі причини складнощі:

  • технічні перебої з роботою модема. Перезавантажте модем (висмикнувши його з розетки) та заново перезавантажте TV-приставку, повторно перевірте відображення каналів;
  • активні одночасно інші пристрої (комп'ютер, планшет) або програмне забезпечення (антивіруси, торенти і т.д). Вимкніть їх для зменшення завантаження  на лінію Інтернет;
  • обмежена швидкість з’єднання. У даному та у всіх інших випадках, якщо проблема не усунена, зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку.

29. У мене на екрані відображається синьо-зелена смуга або чорний екран. У чому може бути проблема та як її усунути?

Причиною складнощі можуть бути технічні перебої з роботою модема. Перезавантажте модем (висмикнувши його з розетки) та заново перезавантажте TV-приставку, повторно перевірте відображення каналів.

У разі, якщо проблема не усунена, зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку.

30. У мене озвучення телеканалу не співпадає із картинкою на екрані (розсипання картинки). У чому може бути проблема та як її усунути?

Причиною складнощі можуть бути технічні перебої. Переключіть канал та поставте його на паузу тривалістю 5-10 секунд. Після чого вимкніть паузу та поверніться до каналу, який Ви переглядали.

31. У мене відсутній канал/відео (зелений екран). У чому може бути проблема та як її усунути?

Можливі причини відсутності каналу/відео:

  • на каналі здійснюються профілактичні роботи. Перевірте доступність каналу через деякий час знову.
  • прошивка TV-приставки потребує оновлення. Поновіть прошивку для того, щоб канал/відео з’явились у меню для перегляду (див пит. 21).

32. Як оновити прошивку?

Для оновлення прошивки перейдіть за посиланням у розділ Налаштування -> Оновлення прошивки та слідуйте інструкціям.

33. Де я можу подивитись номер прошивки / MAC-адресу / інші технічні дані про приставку?

Перейдіть до розділу Налаштування, натиснувши на пульті кнопку SET або zmina.png, далі  до підрозділу Системні налаштування, пункт Прошивка. Справа Ви побачите всю необхідну інформацію.

34. У мене не завантажується відео.

Спробуйте увімкнути інше відео, після чого поверніться до відео, яке не завантажувалось.
У разі, якщо проблема не усунена, зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку).

35. Відео час від часу переривається написом Відео завантажується.

Для усунення складнощі, здійсніть такі кроки:

  1. У разі, якщо підключення здійснюється за допомогою WI-FI, спробуйте підключити приставку за допомогою кабелю;
  2. Перезавантажте TV- приставку;
  3. У разі, якщо вищенаведені дії не допомагають – зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку.

36. На екрані відображається повідомлення Відсутній код активації та цифри. Що мені робити?

У даному випадку  зверніться до служби підтримки ПАТ Укртелеком (за безкоштовним номером гарячої лінії 0-800-506-800 чи скористайтесь формою зворотнього зв’язку. Назвіть оператору або вкажіть цифри, які Ви бачите внизу екрану.

37. Як скинути здійснені налаштування та отримати первинні?

Перейдіть до розділу Налаштування, натиснувши на пульті кнопку SET або zmina.png, далі до підрозділу Системні налаштування, пункт Скидання параметрів.

Врахуйте, що при скиданні параметрів, всі мережеві, відео настройки будуть анульовані. Вам необхідно буде здійснити власні налаштування після ввімкнення приставки.

Питання щодо оновлення інтерфейсу послуги

38. Яким чином абонент буде попереджений про оновлення інтерфейсу екрану?

На екрані телевізора з’явиться повідомлення щодо оновлення прошивки, після підтвердження якого буде здійснено оновлення інтерфейсу.

39. В мене не з’явилося повідомлення щодо оновлення прошивки

Вимкніть TV приставку із живлення, після чого заново ввімкніть.

40. О якій годині буде здійснено оновлення інтерфейсу?

Оновлення інтерфейсу буде здійснено орієнтовно о 12:00, 01.04.2015.

41. Чи буде здійснено оновлення інтерфейсу для всіх абонентів без виключення?

Оновлення інтерфейсу буде здійснено для телевізорів з форматом екрану 16:9, для телевізорів з форматом екрану 4:3 оновлення інтерфейсу виконано не буде.

42. Оновлення інтерфейсу буде здійснено автоматично чи абоненту буде запропонований вибір Так/Ні?

Оновлення буде виконано одразу після підтвердження абонентом, у іншому випадку оновлення буде виконано автоматично.

43. Скільки по часу займає оновлення прошивки?

Тривалість оновлення прошивки - орієнтовно 1 хвилина.

44. У випадку, якщо абонент вимкне TV-приставку в момент оновлення чи буде продовжено оновлення після ввімкнення приставки?

У даному випадку абоненту буде запропоновано оновити прошивку після повторного ввімкнення ТV-приставки

45. Якщо приставка буде вимкнена в час оновлення прошивки, після включення оновлення піде автоматично чи після підтвердження абонента?

Оновлення прошивки буде здійснено після підтвердження абонента.

46. Чи анулюються особисті налаштування у випадку оновлення прошивки?

Ні, особисті налаштування будуть збережені.

47. Оновлення інтерфейсу буде проходити для всіх абонентів одразу (крім тих у кого вимкнена приставка ) чи групами?

Оновлення прошивки буде проходити для всіх абонентів одразу.

48. Яку кількість разів на екрані телевізора буде відображене повідомлення про оновлення прошивки?

Повідомлення про оновлення прошивки з’явиться на екрані один раз.

49. Чи необхідно перезавантажувати TV-приставку по живленню для оновлення прошивки.

Ні, перезавантажувати TV приставку по живленню для оновлення прошивки не потрібно.

Питання щодо нових розділів Радіо та Музика

50. Для яких тарифних планів послуги «Інтерактивне TV» будуть доступні розділи Радіо і Музика?

Дані розділи будуть доступні для всіх тарифних планів Оптимальний та Преміальний послуги «Інтерактивне TV».

51. Чи будуть розширюватися в подальшому дані розділи?

Так, надалі розділи плануються буи розширеними.

52. Що означає категорія «Своє Радіо»?

Дана категорія вміщає в себе добірку радіостанцій, відсортовану за жанрами.

53. Чи справляється вартість за користування розділами Радіо і Музика?

Ні, дані розділи є безкоштовними для абонентів послуги «Інтерактивне TV».

54. Чи є у мене можливість формування списку улюблених пісень розділу Музика?

Так, абоненти можуть формувати список улюблених пісень або концертів.

55. Чи можу я переглядати плейлист радіостанції?

Так, абоненти мають можливість не тільки переглядати плейлист радіостанцій, а й переглядати онлайн-трансляції з радіостудій.

56. Чи є можливість переглядати відеокліпи в розділі Музика?

Так, даний розділ надає Вам можливість переглядати відеокліпи, а також, записи концертів вітчизняних та зарубіжних виконавців.

Послуга «Інтерактивне TV» надається ТОВ «Діджітал Скрінз» (ТМ “OLL TV”) за підтримки ПАТ «Укртелеком».

Сторінка “Вопросы и ответы” на російській мові


Харкiвська філія ПАТ «Укртелеком»

Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Харків-002, 61002, вул. Іванова, 7/9