Для телерадіомовних компаній
Для телерадіомовних компаній, пропонується послуга "Телемаркетинг".
Необхідність у такій послузі виникає, наприклад, коли при трансляції якої-небудь передачі, необхідно довідатися думки телеглядачів (радіослухачів) на деякі питання:
Необхідність у такій послузі виникає, наприклад, коли при трансляції якої-небудь передачі, необхідно довідатися думки телеглядачів (радіослухачів) на деякі питання:
- для організації телемаркетингу надаються короткі (або звичайні міські номери), якщо необхідно кожному питанню зіставити окремий номер. Можливий варіант, при якому одному номеру телефону зіставляються усі варіанти відповідей, але з можливістю DTMF донабору (у даному випадку участь можуть брати тільки власники кнопкових телефонів). Наприклад, 1125-1, 1125-2, 1125-3 і т. і.
- адміністратор ЦОВ підготовлює повідомлення, надані Замовником для видачі його сервером ЦОВ абоненту при успішному дозвоні (при необхідності);
- якщо на наданий номер телефону надходить виклик, ЦОВ приймає виклик і в лінію видається привітальне повідомлення;
- далі виклик фіксується ПО ЦОВ. Потім ПО повинне визначити, яка кількість викликів відповідає кожному з варіантів;
- після реєстрації виклику в лінію видається інформаційне повідомлення, яке підтверджує абоненту, що його варіант відповіді прийнятий;